Friday, June 1, 2018

ده مقصد گردشگری طبیعی برای بازدید در تور سنگاپور


10 مقصد گردشگری طبیعی برای بازدید در تور سنگاپور
بسیاری از افراد سنگاپور را به سبب معماری مدرن و آسمان خراشهای خیره کننده آن میشناسند. با این حال این کشور کوچک میزبان تعدادی از بینظیرترین منابع و زیستگاههای طبیعی و جاذبه هایگردشگری است که به سختی نظیر آن را در سایر کشورهای جهان میتوان یافت. ما در اینجا قصد داریم تا با استفاده از 10 عکس بسیار زیبا بخشی از این جاذبه های گردشگری طبیعی سنگاپور را به شما معرفی کنیم تا شما در تور لحظه آخری خود به این کشور از آنها بازدید کنید.

1. انعکاس زیبای آب در جزیره پالائو اوربین (Palau Orbin Island)
نام جزیره پالائو اوربین در زبان مالایی معادل جزیره گرانیتی است. این جزیره بسیار زیبا بیش از همه به خاطر طبیعت بکر و دست نخورده، حیات وحش و صد البته آبهای آرام و پاکیزه آن بسیار مشهور است. البته نباید دریاچه های متعدد این جزیره را از یاد برد. آبهای این دریاچه های بسیار زیبا به قدری آرام و تمیز هستند که انعکاس تصویر طبیعت و محیط پیرامون را به راحتی میتوان در آنها دید.
2. سواحل پنهان در پالائو اوبین
جزیره پالائو اوبین بیش از همه به سبب محیط زیست و طبیعت بکر خود مشهور است. اما در این جزیره بسیار زیبا میتوان جاذبه های گردشگری دیگری را که هر بازدید کننده ای را به حیرت در می آورد نیز یافت. یکی از این جاذبه های گردشگری سواحل پنهان این جزیره است که منظره شگفت انگیز آنها هر بازدید کننده ای را مسحور خود میکند. جاذبه گردشگری دیگری که باید به آن اشاره کرد آخرین روستای سنتی سنگاپور است که در پالائو اوربین قرار دارد. به سبب اهمیت تاریخی و فرهنگی این دهکده، جزیره پالائو اوربین در فهرست یکی از مناطق حفاظت شده سنگاپور قرار گرفته است.
3. ساحل جزیره لازاروس (Lazarus Island)
جزیره لازاروس به احتمال زیاد تنها بخشی از کشور سنگاپور است که در آن هیچ فروشگاهی وجود ندارد. برای سفر به این جزیره بسیار کوچک باید ابتدا از طریق ترمینال ساحل جنوبی سنگاپور وارد جزیره سنت جان شوید و در آنجا به وسیله پل میان دو جزیره یا قایق وارد لازاروس شوید. به هر صورت یکی از بهترین جاذبه های گردشگری جزیره لازاروس سواحل کاملا طبیعی و دست نخورده آن است. طبیعت و محیط زیست این جزیره به گونه ای است که به هر بازدید کننده ای این حس دست میدهد که انگار در یک جزیره دور افتاده و خالی از سکنه حضور دارند.

4. غروب آفتاب در رودخانه سارانگون (Sarangoon River)
یکی از مزیتهای کشور سنگاپور آن است که بسیار کوچک است. به همین خاطر به راحتی میتوان به همه نقاط کشور سفر کرد و از همه جاذبه های گردشگری آن بازدید نمود. یکی از بهترین تفریحاتی که هرگردشگری در 
تورلحظه آخری سنگاپور خود میتواند انجام دهد بازدید از رودخانه سارانگون و تماشای لحظه غروب آفتاب در این رودخانه زیبا است. به خصوص اگر یک دوربین عکاسی مناسب در اختیار داشته باشید لحظات حضور شما در این جاذبه گردشگری هیجان انگیزتر هم خواهد شد. به یقین ثبت چند عکس یادگاری از غروب آفتاب در روزدخانه سارانگون از آن دست تجربیاتی است که کمتر فرصت تکرار آن را خواهید داشت.
5. ساحل چانگی (Changi Beach)     
یکی دیگر از مقاصد گردشگری در سنگاپور که شما میتوانید در آنجا شاهد یکی از زیباترین لحظات غروب آفتاب باشید ساحل چانگی میباشد. در اینجا یک ساحل بسیار زیبا و آرام قرار دارد و همین مسئله آن را به یک مکان بی نظیر برای فرار از هیاهوی پایتخت و همچنین تجربه لحظه رومانتیک تبدیل کرده است. اگر در بخشی از تور مالزی سنگاپور خود قصد بازدید از این مقصد گردشگری را داشتید دو نکته را فراموش نکنید: نخست آن که حتما دوربین عکاسی را به همراه داشته باشید، و نکته دوم اینکه همه ملزومات سفر از جمله مواد غذایی را از قبل تهیه کرده باشید. چون در اینجا هیچ فروشگاهی وجود ندارد.

6. ذخیره گاه طبیعی بوکیت تیماه (Bukit Timah Nature Reserve)
به غیر از باغ وحش بزرگ سنگاپور، ذخیره گاه طبیعی بوکیت تیماه یک جای بسیار عالی است تا در آن به تماشای حیات وحش و حیوانات بپردازید.  این منطقه حفاظت شده خانه بسیاری از گونه های جانوری کمیاب است و به سبب سیستم اکولوژیک متنوعی که از آن برخوردار است در میان گردشگرانی که از سراسر جهان به این جزیره سفر میکنند بسیار محبوب است. اگر به طبیعت و حیات وحش علاقه داشته باشید بازدید از این جاذبه گردشگری میتواند یک تفریح بسیار جذاب برای شما باشد.
7. ساحل پالاوان (Palawan Beach)
بازدید از سواحل جزیره اصلی سنگاپور به سبب شلوغی و تعداد زیاد بازدید کننده ها شاید نتواند رضایت کامل شما در پی داشته باشد. خوشبختانه در فاصله بسیار اندکی از جزیره اصلی سنگاپور یکی از بهترین جاذبه های طبیعی و زیباترین سواحل جهان قرار دارد که شما میتوانید برای گشت و گذار و لذت از ساحل بسیار زیبا و آرام به آن سفر کنید. در جزیره سنتوسا یک ساحل بسیار مسحور کننده به نام پالاوان قرار دارد که به سبب آب های آرام و شفاف، شنهای سفید و استراحتگاههای ساحلی خود بسیار مشهور میباشد. شما در این ساحل زیبا میتوانید به شنا بپردازید، ساعاتی را به ورزش مفرح غواصی مشغول باشید، در خط ساحلی قدم بزنید و در نهایت برای رفع خستگی و صرف غذا به یکی از رستورانهای ساحلی بروید. اینجا به حقیقت یک جاذبه گردشگری مسحور کننده است که شما باید در تور سنگاپور خود از آن بازدید کنید.
8. ذخیره گاه طبیعی مک ریچی (Mac Ritchie Reservior)
ذخیره گاه مک ریچی به حقیقت یکی از بهترین پارکهای طبیعی سنگاپور است. شما در اینجا میتوانید قایقهای کانو یا کایاک را اجاره کنید و در آبهای آن به قایق سواری مشغول شوید، اگر دوست داشته باشید میتوانید در خط ساحلی جزیره به قدم زدن بپردازید و یا اینکه برای گشت و گذار در جنگل بارانی آن به درون جنگ بروید. تنوع طبیعی و جاذبه های گردشگری این جزیره به قدری زیاد است که شما بعد از بازدید دوباره به آنجا بازخواهید گشت.
9. پارک ساحل شرقی (East Coast Park)
پارک ساحل شرقی یکی از محبوبترین جاذبه های گردشگری کشور سنگاپور است که در سراسر 15 کیلومتر خط ساحلی خود میزبان گردشگران است. به لطف مسیرهای دوچرخه سواری که در این پارک ایجاد شده است همه جای آن به آسانی قابل دسترسی است. ضمن اینکه نباید فراموش کرد که اینجا از نظر امکانات واقعا هیچ چیزی کم ندارد. زمین مسطح اینجا فرصت آن را فراهم میکند تا شما به راحتی در همه جای آن قدم بزنید و از همه جاذبه های گردشگری پارک ساحلی شرقی دیدن کنید. نکته مهمی که درباره این پارک گفت آن است که دسترسی به این پارک بسیار راحت است. شما در هر کجای شهر سنگاپور که قرار داشته باشید به راحتی میتوانید از طریق سرویس حمل و نقل عمومی این شهر به این پارک وارد شوید و از امکانات بی نظیری که در اینجا برای گردشگران فراهم شده است نهایت لذت را ببرید.
10. پارک شهر بوکیت باتوک (Bukit Batok Town Park)
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری سنگاپور بوکیت باتوک میباشد. این مقصد گردشگری منحصر به فرد به سبب امکانات تفریحی، زیباییهای طبیعی و مناظر شگفت انگیزی که از آنها برخوردار میباشد در میان مردم سنگاپور و گردشگرانی که به تور سنگاپور می آیند بسیار محبوب است. در این پارک ملی یکی از بهترین تفریحاتی که شما میتوانید انجام دهید ورزش دوچرخه سواری است. علاوه بر این شما میتوانید در جنگلهای بارانی این پارک ملی پیاده روی کنید، کمپ برای خود بر پا کنید و یک یا دو روز را در طبیعت شگفت انگیز َآن به ماجراجویی بگذرانید.

No comments:

Post a Comment